Reklama to psychologia

Jeżeli chodzi o reklamę – nigdy nie wiesz tak naprawdę co zadziała. Liczy się pewne wyczucie. Oprócz danych musisz w pewnym stopniu zrozumieć potencjalnego klienta. Jakie może mieć problemy, co stanowi największe wyzwania jego codzienności, jakie może mieć marzenia. Mogą to być bardzo różne rzeczy. Dla osób samotnych może to być szansa na spotkanie osoby, z która będą mogli się związać. Dla osób otyłych szansa na utratę nadmiarowych kilogramów. Dla poszukujących pracy możliwość dostępu do ofert pracy. Ważne by taką możliwość przedstawić w odpowiedni sposób. Jeżeli na przykład reklama ma dotyczyć leku na poważne dolegliwości ton przekazu musi być odpowiedni do tematu – spokojny, rzeczowy.

https://www.gadzetyreklamowe.pl/gdansk

Reklama ma działać na podświadomość. Ma wywołać wywołać odpowiednią reakcję emocjonalną. Dlatego nie tylko istotne są fakty dotyczące produktu, ale właśnie forma prezentacji oferty. Forma musi współgrać z treścią. Forma jest niezwykle ważna. W przypadku takich instrumentów jak gadżety reklamowe – pierwszoplanowa. Jeżeli chcemy zareklamować środek na wyciszenie psychiczne – reklama powinna być w relaksujących kolorach, delikatna, spokojna. Jeżeli reklamujemy środek energetyzujący – reklama powinna być dynamiczna, w odpowiednim tempie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *