O reklamie w transporcie publicznym

Reklamy umieszczana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość popularną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną szanse na to, że ludzie to zauważą. Znaczna część autobusów często przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, że spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas zauważy.

Marketing, który używa komunikację miejską jako sposób na reklamę nie jest niczym nowym. Zazwyczaj przybiera to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego tramwaju, czy autobusu nie będzie czymś nietypowym przy typowym wybraniu się na miasto gdyż ludzie faktycznie wybierają taką formę reklamy.

Transport publiczny taki jak autobusy jest jedną z tych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest powszechna i dobrze dostrzegalna więc nic dziwnego, iż ludzie decydują się na takowy wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci dużych naklejek na pojeździe.

Tramwaje są już standardem jeżeli chodzi o miejski widok. Są dobrze widoczne w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, że są zauważalne przez niemalże każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.