O reklamie w transporcie publicznym

Reklamy umieszczana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość popularną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną szanse na to, że ludzie to zauważą. Znaczna część autobusów często przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, że spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas zauważy.

Marketing, który używa komunikację miejską jako sposób na reklamę nie jest niczym nowym. Zazwyczaj przybiera to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego tramwaju, czy autobusu nie będzie czymś nietypowym przy typowym wybraniu się na miasto gdyż ludzie faktycznie wybierają taką formę reklamy.

Transport publiczny taki jak autobusy jest jedną z tych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest powszechna i dobrze dostrzegalna więc nic dziwnego, iż ludzie decydują się na takowy wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci dużych naklejek na pojeździe.

Tramwaje są już standardem jeżeli chodzi o miejski widok. Są dobrze widoczne w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, że są zauważalne przez niemalże każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę.

Gadżety reklamowe Warszawa – gałąź marketingu warta do wykorzystania

Warszawa jest miastem bardzo konkurencyjnym dla przedsiębiorców. Firmy w stolicy powinny wykorzystywać wszelkie środki marketingu, nawet te najbardziej cyfrowe i najmniej zauważalne. Reklama jest prawie zawsze dobra dla firm. Warto zapoznać się z działem marketingu, który specjalizuje się w gadżetami reklamowymi. Korzystanie z takich gadżetów może da korzyści nie tylko Twojej firmie, wpływając dobrze na jej wizerunek ale także Twoim klientom, którzy tacy gadżet dostaną (oczywiście zakładamy, że będzie to gadżet godny uwagi, a nie byle długopis nadrukowanym zwykłym logo czy linkiem do strony internetowej 😉).

 

 

Gadżety reklamowe Warszawa

Marketing – poznaj liczby

Marketing to sztuka. Musisz jak najlepiej znać swoich potencjalnych klientów: ich możliwości finansowe, upodobania w różnych kwestiach, styl życia. Bardzo dużo w tym musi być psychologii, jednak z drugiej strony trzeba opierać się na twardych danych.

Tam, gdzie można wyciągnąć konkretne dane – rób to. Internet daje możliwości poznawania konkretnych liczb, jeżeli chodzi o internautów. Jest to skarbnica wiedzy dla marketingowca. Na przykład, jeżeli masz skonstruować kampanie reklamową dla producenta okien to możesz dowiedzieć się, ile razy w miesiącu internauci wpisują w pole wyszukiwarki Google frazę “producent okien plastikowych”. I możesz taką samą wiedzę uzyskać, jeżeli chodzi o bardzo dużą ilość fraz związanych z oknami plastikowymi. To pozwoli na ustalenie fraz na jakie powinieneś pozycjonować się w wyszukiwarce Google, ale także w ustalaniu treści reklamowych. Poza tym takie informacje mogą skłonić do podjęcia pewnych decyzji dotyczących korekt w asortymencie firmy. Jeżeli przykładowo okaże się, że bardzo dużo ludzi szuka okien w kolorze zielonym, to można wprowadzić taki asortyment do oferty.

Reklama to psychologia

Czego potrzebujesz do promocji w Internecie

Przede wszystkim trzeba podkreślić, że Internet to miejsce, gdzie jest oferowanych bardzo dużo bezpłatnych możliwości promocji swoich artykułów, usług czy też wydarzeń. Wiele branż funkcjonuje bardzo dobrze w portalach społecznościowych, na przykład branże: odzieżowa, usług kosmetycznych, fryzjerskich – świetnie odnalazły się na Facebooku.

Najpierw zbadaj, gdzie oferty z twojej branży są w sieci promowane. Jeżeli są serwisy, gdzie jest już dużo ofert z twojej branży, oznacza to, że jest tam zbyt. Z drugiej strony jest też konkurencja.

Czego potrzebujesz by promować swoja ofertę w Internecie

Własna strona internetowa

Mimo dostępu wielu możliwości prezentowania swojej oferty w różnych serwisach internetowych, często bezpłatnie, warto mieć własna witrynę internetową, we własnej domenie. Jest to twój adres internetowy, możesz – w ramach prawa, kreować treści według własnych zasad, nie jesteś ograniczony nałożonym przez kogoś innego regulaminem.


Reklama to psychologia


Profile w serwisach społecznościowych

Załóż profile w tych serwisach społecznościowych, gdzie twoja branża dobrze sobie radzi. Twórz społeczność wokół swojej firmy lub/i swojej oferty. Facebook daje możliwość emisji reklam.

Reklama to psychologia

Jeżeli chodzi o reklamę – nigdy nie wiesz tak naprawdę co zadziała. Liczy się pewne wyczucie. Oprócz danych musisz w pewnym stopniu zrozumieć potencjalnego klienta. Jakie może mieć problemy, co stanowi największe wyzwania jego codzienności, jakie może mieć marzenia. Mogą to być bardzo różne rzeczy. Dla osób samotnych może to być szansa na spotkanie osoby, z która będą mogli się związać. Dla osób otyłych szansa na utratę nadmiarowych kilogramów. Dla poszukujących pracy możliwość dostępu do ofert pracy. Ważne by taką możliwość przedstawić w odpowiedni sposób. Jeżeli na przykład reklama ma dotyczyć leku na poważne dolegliwości ton przekazu musi być odpowiedni do tematu – spokojny, rzeczowy.

https://www.gadzetyreklamowe.pl/gdansk

Reklama ma działać na podświadomość. Ma wywołać wywołać odpowiednią reakcję emocjonalną. Dlatego nie tylko istotne są fakty dotyczące produktu, ale właśnie forma prezentacji oferty. Forma musi współgrać z treścią. Forma jest niezwykle ważna. W przypadku takich instrumentów jak gadżety reklamowe – pierwszoplanowa. Jeżeli chcemy zareklamować środek na wyciszenie psychiczne – reklama powinna być w relaksujących kolorach, delikatna, spokojna. Jeżeli reklamujemy środek energetyzujący – reklama powinna być dynamiczna, w odpowiednim tempie.